Wednesday 18 July 2012

Aku dan Tukar Tiub

       kali ni aku bersama bloger Tukar Tiub kalau korang folow blog dia ni memang terbaik la. sebab hari-hari dia update. tak macam aku ni kadang-kadang je..haha lagi pun aku mendapat inspirasi membuat blog dan menjadi seorang bloger dari bloger ni. korang kenal tak sapa?haha sekali lagi aku nk buat kejutan kat korang ni. kalau yang sebelum ni aku ada memaparkan gambar yang aku bersama A.Samad Said kali ni orang paling berpengaruh di kalangan punk2 kt malaysia ni...hahaha iaitu Hishamudin Rais.

       Ok,, sekarang dah tau kan sape gambar kt sebelah aku ni, dan korang dah tau kan ape Tukar Tiub tu. sebagai seorang pemuda yang cool kata-kata dia ni boleh memberi semangat kepada orang macam aku ni. yang lemah. bak kate beliau 'hidup hanya sekali, lakukanlah apa saja'. tu saje aku rasa untuk harini. terima kasih la kat korang kerana sudi membaca blog aku yg tak seberapa ni. assalammualaikum........

No comments:

Post a Comment