Tuesday 17 July 2012

Berjumpa Sastrawan Negara

asalammualaikum...
agak lama jugak aku tak update blog aku ni, dh bersawang aku rasa..
lama aku menghilang ni, aku telah membawa satu kejutan kepada diri aku dan diri korang semua, tau tak apa dia?? haha aku berjumpa dengan sastrawan negara, biasanya korang ada blajar bahasa melayu kt sekolah kan dan akan membaca sajak2, cerpen2, puisi2 yang beliau hasilkan ni. dah boleh teka belum sapa dia?? suruh korang teka nth bila dpat jawab agak nya..haha
  Ni haa aku dh bg dh gambar siapa yang aku jumpa, A.Samad Said atau dikenali dengan nama Pak Samad. dan aku ade sertakan buku yang di tulis oleh beliau, gambar jela ade, korang nak baca korang beli la buku ni Puisi Jadi Senjata. tak kan aku nak tulis kat sini pulak isi buku ni. tak baik cetak rompak barang orang ni..haha
jelos tak korang??haha ok la, tu je aku nak cerita, lgi takda apa pun aku nak cerita, lain hari nti aku cerita lagi sekian. wasalam...

No comments:

Post a Comment